Thursday, April 7, 2011

Akhirnya

Assalamualaikum.... aloha!!!!

Alhamdulillah
 Isnin - 5 APRIL 2011.... tarikh keramat
aku telah memberanikan diri
menerima offer utk jadi 
wartawan sambilan
hehehe

masih laku lagi sijil aku tu
xder la sia2 aku belajar 5 tahun setengah 
(diploma + ijazah)

Media Sukses dah bagi peluang kat aku
so aku akan wat sehabis baik n semampu aku
parah gak otakzzzz ku nk memerah ni

Lum wat esement lagi
today ada tp mana sempat 
sbb kn jumpa kul 6
aiseh 6.00pm bru eden nk kuar opis
sorry ek my lovely editor - IS-

Usahawan2 aku dah dok kumpul
minta2 dpt interbiu mereka2 ini


muahhsss smoga aku dpt wat the best!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. aiiikkkkk...maksud keje sambilan tu, pagi kat IBM ptg jadi reporter @ reporter tu keje tetap tapi sambil2... ishhh tak paham den!!!!

    ReplyDelete
  2. hahahhaah
    koje sambil2 je
    heheheh
    kalu tetap xder la panggil wartawan sambilan
    hehehe

    ReplyDelete